Hier vindt u de meest gestelde vragen aan deinfrashop.nl

Vragen over uw online bestelling

Kan ik mijn bestelling online bekijken?

Ja, dat kan. Ook ontvangt u een track&trace code zodra de bestelling is verzonden.

 

Kan ik mijn bestelling storneren?

Nee, dat kan helaas niet. Voor is het belangrijk dat we elke bestelling zo snel mogelijk kunnen verwerken. Daarom wordt hij direct uitgevoerd en verzonden. Als u toch van de aankoop afziet, kunt u de bestelling gewoon terugsturen (binnen veertien dagen). Uw geld ontvangt u dan terug.

 

Hanteert deinfrashop.nl een minimale bestelwaarde?

Nee, dat doen wij niet. Soms heeft een klant alleen wat kleine dingen nodig en dat moet kunnen vinden wij.

 

Hoe kan ik artikelen beoordelen?

Vijf dagen na uw aankoopt ontvangt u van ons een reviewformulier, waarmee u uw mening over deinfrashop.nl kunt delen met anderen. Het invullen van het formulier kost u hooguit een minuut.

 

Kan ik mijn bestelling ook in het buitenland laten bezorgen?

Ja, dat kan. deinfrashop.nl levert door de hele Benelux. Levering buiten Nederland brengt alleen wel extra kosten met zich mee. Heeft u hier vragen over? Neem dan contact met ons op, wij helpen u graag verder.

 

Kan ik mijn winkelwagentje opslaan?

Ja, geen probleem. Wanneer u uitlogt blijft de bestelling in uw winkelwagentje gewoon staan.

 

Wat zijn cookies en waarvoor worden ze gebruikt?

Cookies zijn kleine tekstbestanden die door onze website op uw computer worden opgeslagen, zodat wij u bij een volgend bezoek aan onze shop herkennen. Meer informatie over cookies vindt u in ons Privacy Statement.

 

Kan ik ook bij deinfrashop.nl kopen als ik geen cookies toesta?
Ja hoor, dat is geen enkel probleem.

 

Wat doet deinfrashop.nl om mijn gegevens te beschermen?

Bescherming van uw persoonlijke gegevens vinden wij erg belangrijk. Details hierover vindt u in het Privacy Statement.

 

 


Vragen over betaling & factuur

Hoe kan ik mijn bestelling in de shop betalen?
deinfrashop.nl biedt deze betalingsmogelijkheden aan: iDEAL, creditcard, Bancontact/Mister Cash, handmatige overboeking.

Wij maken gebruik van het betalingssyseem van Mollie Payments.

 

Wanneer wordt het aankoopbedrag afgeschreven?

Als u met creditcard betaalt wordt het bedrag eerst gereserveerd. Dit betekent dat een deel van uw krediet tijdelijk geblokkeerd is Op het moment van leveren wordt het bedrag op de creditcard definitief belast. Als u betaalt met iDEAL, Bancontact?Mister Cash of een handmatige overboeking, dan wordt uw rekening direct na het uitvoeren van de bestelling belast.

 

Wanneer en hoe krijg ik mijn geld terug?

U krijgt uw geld op dezelfde manier terug als u hebt betaald: dat houdt in een terugboeking binnen veertien dagen na herroeping op uw bank-, creditcard of Bancontactrekening.

 

Ik kan mijn factuur niet meer vinden? En nu?

Dan belt u gewoon even met +31(0)318 - 82 46 16 of u stuurt een e-mail naar info@deinfrashop.nl. Wij sturen u de factuur dan opnieuw per e-mail toe.

 


Vragen over retourneren & reclamaties

Na hoeveel dagen kan ik bij deinfrashop.nl bestelde goederen teruggeven?

Dat kan binnen een termijn van veertien dagen, zonder opgaaf van redenen. Dit geldt niet voor producten die speciaal op klantspecficaties gemaakt zijn. Meer informatie over herroepingsrecht vindt u op onze pagina over Retourneren.

 


Vragen over garantie

 

Hoe lang heb ik garantie op mijn artikelen?

Voor alle artikelen die u bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, dan zorgen wij zo snel mogelijk voor een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging of terugbetaling.

 

Hoe kan ik een defect artikel binnen de garantieperiode reclameren?
Neemt u contact met ons op als een besteld artikel binnen de garantieperiode een defect vertoond. Dit kan telefonisch via +31(0)318 - 82 46 16 of via e-mail: info@deinfrashop.nl. Samen met u komen wij tot een goede oplossing. Afgesproken!

 

Meer informatie over garantie vindt u in onze Leveringsvoorwaarden.

 


Wat moet ik doen als ik een klacht wil melden?

 

Is er iets niet naar uw wensen verlopen? Dan bieden wij u daarvoor allereerst onze excuses aan. deinfrashop.nl doet er alles aan om aan uw verwachtingen te voldoen. Dus heeft u tips over hoe wij dit beter kunnen doen? Laat het ons dan weten.

 

U kunt ons zo bereiken:

  • telefonisch: +31 (0)318 - 82 46 16
  • via mail: info@deinfrashopnl

Onze klantenservice is bereikbaar op:

  • werkdagen van 08.00 uur - 18.00 uur (feestdagen uitgezonderd).

deinfrashop.nl neemt haar klanten altijd serieus, dus ook uw klacht. Daarom ontvangt u zo snel mogelijk, en altijd binnen veertien dagen, een inhoudelijke reactie van ons.

 

Op onze contactpagina vindt u meer informatie over het ODR-platform voor het oplossen van e-commerce-geschillen tussen consument en ondernemer.

 

De meest gestelde vragen aan deinfrashop.nl vindt u op onze Vraag & Antwoord pagina